onsdag 7 januari 2009

Dagens undersökning

Skönt, det var ingenting i min matstrupe som var fel.

Men jävlar i min låda va jobbig undersökningen var. Först fick jag en nål i armen och genom den något som gör kroppen lite avslappnad. Men det räckte tydligen inte så de fyllde på med lite mer. Och whops så hade en och en halv timme flugit förbi...

Det betyder att min Nilotinib för stunden är ohotad. Hur skönt som helst eftersom jag verkligen har varit rädd för vad som skulle hända.

Men nu under kvällen har febern kommit, det tog ca 40 minuter från att må bra tills jag hade 8 grader feber och känner mig allmänt risig.

Imorgon är det slutövning så det är bara att bita ihop.

Ska ringa KS och diskutera detta med dem och höra efter hur provsvaren var som togs i måndags. Förmodligen bra eftersom jag inte har hört nåt...

1 kommentar:

Irene sa...

Jens
så underbart skäönt att det inte var någon retning på slemhinnan, så du kan behålla din nedicin.
Ett jättestort GRATTIS til dig för det!!
Jag vet också att de där undersökningarna inte är superkul, men tydligen fick du något, som fick tiden att flyga iväg. Vad skönt.
Hoppas nu bara att din feber ger med sig och att du inte utsätter Dig själv för någon risk med att gå till skolan om du inte är "frisk".
Många kramar
Irene