tisdag 20 januari 2009

Dagens besök på KS...

...blev lite längre än planerat. Istället för att ta runt 30 minuter tog det ca 3 timmar. Anledningen till detta är hur jag mår och har mått den sista tiden.

Vi pratade runt mina buksmärtor och doktorn klämde och kände, hennes gissning blev att jag är "trög" i magen. För att styrka detta skickades jag på en röntgen.
Röntgen visade på något i tarmen vilket de tolkar som det "tröga".
Fick med mig lite mediciner hem mot trög mage, nu ska de lösa sig :-)

Angående att jag känt mig risig en längre stund är nog att jag åkt på ett tufft virus som jag nu är fri ifrån men att kroppen lever lite i en baksmälla efter den. En annan anledning är nog psykologisk, nu när jag vet att jag kan ta det lugnt och inte längre behöver pressa mig så kommer sånt här fram. På KS bekräftade de känslan som jag haft, att det varit en tuff tid för mig med mycket olika biverkningar och dylikt.

Känns ganska bra att de också tycker det, då är det inte bara jag som är gnällig...

Inga kommentarer: