fredag 30 januari 2009

Hej

Det gick bra att jobbat, skönt att börja komma igång nu. Känner inget som ligger och "slackar" i kroppen.

Nu hoppas jag bara att småttingarna inte blir krassliga så ska jag nog passa på att jobba några extrapass i februari, annars har jag inte så mycket att göra...

Tänkte också smyga igång med träningen så snart jag är säker på att det inte ligger nåt skit och skräpar i min kropp längre. Nu ska jag satsa på att må bra, och det gör jag (bland annat) genom träning och genom att att vara ute i naturen.

Skulle vilja både paddla kajak och fiska under våren, inget jag drekt kan skryta med att ha gjort mycket före. Det är sköna avkopplande sysslor som jag tror passar mig perfekt.

Vi får se vad som händer i vår, jag har mina funderingar...

1 kommentar:

Anonym sa...

Paddla Kajak är både kul och bra träning för axlar, armar och hela överkroppen egentligen ! =)
Kul att du börjar se framåt med träning och naturupplevelser. Kram