måndag 19 januari 2009

Käner mig svag...

Idag känner jag mig svag. Har i och för sig gjort det den sista tiden. Det är ganska okey när jag bara ligger och inte gör nåt men så fort jag tar mig för något så känner jag verkligen att kroppen är svag.

Hela kroppen känns sjuk, på ett sånt där diffust sätt som det kan göra när man har feber. Knoppen värker, bröstet ömmar, ögonen är trötta och ömma, samtliga symptom har blivit lindrigare under de snart två veckor som jag varit sjuk.

Vad som har uppkommit som nytt är att jag har ont i buken, mest på höger sida strax under revbenen. Mysko och tröttsamt.

Jag har hållit humöret uppe men börjar tappa orken. Det är svårt att inte fundera på vad det är som händer i min kropp...

Ska till KS på ett "rutinbesök" imorgon, får se vad dom säger då. Som vanligt får dom gärna göra, i stort sätt, vilken undersökning de vill.

Nu vill jag bara få känna mig frisk...

Inga kommentarer: