fredag 16 januari 2009

"Examen"

Idag tog jag ,nästan, examen från skolan.

Nu ser jag fram emot en väldigt lugn och skön vår som bara ska handla om att ta hand om mig och min familj.

Att inte påbörja aspiranten direkt känns i dags läget väldigt skönt. Men en dag som denna går det inte att inte känns sorg. Sorg dels över att det har blivit som det blivit, sorg över den drastiska ändring mitt liv har tagit de senaste månaderna, sorg över alla de känslor som jag har upplevt den sista tiden, sorg över att det finns nåt i min kropp som vill ta livet av mig...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Jens!

Följer din blogg men har hittills inte lämnat en kommentar... Det gör ont i mitt hjärta att läsa om all skit som händer dig. Om jag fick bestämma skulle inget ont hända min underbara kusin.
Är alltid med dig. Du vet att du kan höra av dig när som helst om du vill ha sällskap hemma eller var som helst i veckorna. Jag är ledig vissa veckodagar.
Hälsa tjejerna! Paul o Elisa hälsar så mycket!
Kramar Sofie

Unknown sa...

Mellan alla dessa skrivna och oskrivna rader kan jag,trots allt se en stolthet och glädje över att du nått så långt.Jag glädjs med d
ej, STORGRATTIS till Utbildningen Varma kramar Lennart