lördag 6 juni 2009

Risig?

Var ute igår och firade en kompis födelsedag. Grymt kul att komma ut med grabbarna!

Igår var också första gången jag inte höll min 3 timmars fasta, av misstag. Jag råkade dricka en cola 15 minuter för tidigt (anledningen till min fasta är att medicinen riskeras att tas upp i för hög dos om det finns nåt i magen). Efter ca 2 timmar började jag må dåligt och kort därefter fick jag ont på höger sida under revbenen (ungefär där levern sitter). Då bestämde jag mig för att min kväll var slut.

Om det har nåt samband med colan eller om det var levern som gjorde ont har jag såklart ingen aning om. Oavsett vad det var som hände så skrämmer det mig.

Idag har jag mått dåligt, som om jag vore bakis fast jag inte druckit en droppe alkohol de senaste 2 veckorna. Jag har ont i magtrakten främst på höger sida.

Har ingen aning om vad det kan vara. Det ända jag vet säkert är att antingen beror det på Leukemi skiten eller så gör det inte det, hjälper mig med andra ord inte så mycket. Tror att om det inte har blivit bättre tills imorgon så ringer jag nog KS, lika bra det innan man biter ihop för mycket och går på en rejäl nit.

Försöker sortera bland mina känslor, vad är vad? Är det oro för att jag mår dåligt, är det oro för att jag (ÄNTLIGEN) börjar jobba på måndag, är det bara bluff oro eller är det "bara" så att jag blir rädd för att det varit så mycket och jag har tappat bort känslan av att vara "lite" rädd/orolig?

Ja ja, försöker tänka på possitiva saker. Imorgon är det imorgon som jag börjar jobba!!! YES!!!

Inga kommentarer: