torsdag 25 juni 2009

Faan

Fick provsvaren idag. Mina blodvärden är som vanligt stabila, jävla skönt för då funkar i alla fall fortfarande medicinen. Däremot har mina levervärden blivit sämre, vilken jävla skit! Vet inte riktigt vad det innebär för mig, det vet jag först imorgon efter talat med min läkare.

Klart är i alla fall att det stör mig så in åt helvete. Fan, jag hade nåt på känn, jag har känt i kroppen att allt inte varit ok. Typiskt att jag hade rätt.

Man kan sammanfatta det så här: idag är en mörk dag, en jävligt tuff dag, en dag jag hade klarat mig utan, en dag jag hatar, precis som så många andra dagar...

2 kommentarer:

Anonym sa...

En Fråga: kan du bli helt frisk med bara medicinering?
min medic (glivec) håller bara kml i schack. Är inne på fjärde årent och är stabil. Biverkningar är mindre nu när jag gått ner i dos.
Bara inte värden går upp så är det ju bra.

Hoppas allt ordnar sig
//kibit

Jens sa...

Hej Kibit.

Jag kommer aldrig bli fri från min KML. Min medicin, precis som din, håller bara "tillbaka" min KML.

Tyvärr, tänk om den gick att ta bort den en gång för alla. Jävlar vad det vore skönt.

/Jens