tisdag 9 juni 2009

Besked

Pratade med dem på KS igår och fick ett väldigt bra besked. Mitt PCR-prov (mäter signalerna som får kroppen att bli sjuk) visade ett värde på 0,04%, vilket är otroligt lågt. Skönt att medicinen verkligen biter!

Angående hur jag mådde i helgen tror dom det kan vara så att eftersom jag åt en stor middag precis innan fastan och sedan råkade dricka under fastan så är det troligt att jag fick en "överdos" av medicinen vilket ledde till smärtorna och illamåendet. Eftersom jag har blivit bättre behövde jag inte åka in på undersökning, grymt skönt!

Jag är väldigt känslig för mot min medicin vilket kanske är på både ont och gott. Kanske därför jag svarar så bra på den samtidigt som det är därför jag mår så dåligt av den.

Just nu behöver jag inte koncentrera mig så mycket på Leukemi skiten utan på att lära mig leva med medicinen.

Inga kommentarer: