onsdag 24 juni 2009

Orolig

Idag har jag tagit nya prover så inom några dagar får jag reda på hur jag mår. Jag avskyr "provtagningsveckan", det blir så mycket oro, stress, rädsla och sorg som kommer fram. Det blir stundtals väldigt tungt.

Jag känner yrsel till och från, mest troligt på grund av mitt lite lägre blodtryck. Jag har även fått tillbaka/ökning av biverkningarna i benen som rinner, kryper och domnar. Det är svårt att förstå vad som är "riktiga" biverkningar och vad som är "psykiska" biverkningar, men det tär hur som helst.

Var på ett möte/föredragning med jobbet idag, det påminde verkligen om hur skört livet är. Det är verkligen inget man kan ta för givet. Det var en ren käftsmäll, jag visste vad som skulle komma men just idag när jag tagit prover och väntar på svaren gjorde det ont.

Skit att livet är så skört!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

vi tänker på dig
Isabell & Andreas