fredag 27 februari 2009

Mina ben...

...gör fruktansvärt ont.

Var i ny kontakt med KS idag pga av hur jag mår. Efter konsultation med doktorn
kom de fram till att det blir ny provtagning, dels för kolla den vanliga blodstatusen men även för att bla kontrollera mineralerna i blodet. Sen blir det även ett extra insatt möte med min läkare på tisdag.

Märkligt hur kroppen beter sig, hoppas vi kan identifiera problemet och sedan hitta åtgärder för att komma till rätta med problemet på tisdag.

När ska jag bara få va?
När ska jag få lugn och ro?

Nu har vi förhelvete passerat alla rimliga proportioner för skit länge sen!!!
Leukemin kan dra åt helvete!!!

Nän som är sugen på att hänga på och spöa skiten ur den!?

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag hänger på o spöar skiten ur den!

Anonym sa...

Alltid Jens bara att säga till när och var så !