lördag 7 februari 2009

Lite ledsen

Nu tror jag att jag förstår varför jag känner mig ledsen.

Hela min situation kan nog göra vem som helst ledsen men just nu tror jag det som stör mig mest är att jag inte fick börja jobba i januari. När jag är hemma och har det skönt på dagarna så är njutningen större än sorgen men när jag jobbar eller är i väg och gör andra "måsten" så är sorgen störst. Varje gång jag tänker på att jag inte kunde börja jobba i januari påminns jag om anledningen till det. För varje gång jag påminns om varför jag inte kunde börja jobba blir jag ledsen.

Samtidigt känner jag att det börja bubbla inom mig igen, ett bubbel av oro och sorg. Hoppas det bara är lite känslor som "luftas" och att det snart lägger sig igen.

Fy fan vad jag hatar Leukemi. Leukemi är faktiskt något som bara är ont, det är rakt igenom skit.

Inga kommentarer: