måndag 16 februari 2009

Lite nedstämd

Idag har jag varit lite nedstämd. Fattar inte varför, eller snarare varför just nu.

Varit ute med en kompis och åkt långfärdsskridskor idag, har fåt besked om att jag har "fått tillbaka" min aspirantplats i Stockholm. Jag borde vara glad, men det är jag inte riktigt.

Jag känner mig osugen på saker och ting, som om orken för vissa saker har försvunnit. Varje gång det är dax att ta den där jävla medicinen har jag bara lust att slänga ut den genom fönstret. Varför egentligen ska den få bestämma så mycket över mitt liv?

Jag är helt enkelt förbannad över Leukemin, den kan dra åt helvete.

Jippi för att jag ska göra aspiranten i Stockholm!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis Jens, du är värd den aspirantplatsen!
Krama och hälsa tjejerna!
/
Kram Familjen Thor