fredag 20 februari 2009

Dagsformen

Idag har inte dom mörka molnet riktigt dragit in, de har skymtats stundvis men aldrig riktigt täckt himlen.

Kanske beror det på att jag har skrivit ett skolarbete hela dagen, kanske beror det på vädret med den härliga solen.

Imorgon ska jag och Jenny ta en härlig natt på Hotell Anglais som vi fått av en kompis. Ska bli så grymt skönt att få en minisemester.

Hoppas den här skiten vänder. Ärligt så tror jag tyvärr inte att det gör det fören jag fått svaren från benmärgsproven (slutet av mars).

Jag tror det är rädslan inför detta som börjar komma fram, samtidigt som jag ständigt blir påmind om att jag befinner mig i en pissig situation trots att allt verkar bra.

Jävligt less på Leukemi, den kan dra åt helvete!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

nää tror det var för att du fick besök av en dampmarie som vek all tvätt hihi
kram kram jätteskoj att träffa er igen.

Anonym sa...

Det måste ju bero på din skitroliga bok du hade till skolarbetet!