tisdag 10 februari 2009

Då blir det KS igen

Idag har jag varit på vårdcentralen med örat igen, det var inte MRSA vilket är bra.
Sen visade det sig att min medicin kan ha nåt sånt här som biverkning så då blev det till att kontakta KS igen. Nu ska jag dit i morgon bitti så dom får titta på såret och om det kan ha nåt med medicinen att göra.

Det är konstigt hur man reagerar, när jag skulle till doktorn idag så tänkte jag: "hm, undra om det är nåt speciellt jag behöver ha med mig, ifall jag blir inlagd". Räkna inte med det oväntade men bortse inte ifrån det...

Jag tror att när jag börjar bli orolig över nåt som kan ha med Leukemi skiten att göra så börjar inte min oro på 0 utan en bra bit upp på skalan. Därför blir såna här "små saker" jobbiga.

När ska skiten vara över?
Jag har fått nog nu!!!

Inga kommentarer: