tisdag 4 augusti 2009

Nya prover imorgon

Ja ha, då är man där igen. Där vid den där jävla, långa, läskiga väntan på provsvar.
Jobbigt att den börjat redan idag eftersom svaren inte kan komma tidigare än i övermorgon. Ska visserligen ta blodtrycket när jag ändå är iväg imorgon men där förväntar jag mig inget särskilt, det vill jag bara göra eftersom jag känt mig lite lustig de senaste dagarna.

Undra om det går att vänja sig vid dessa provtagningar. De blir säkert lättare när de ligger glesare, vilket det var tänkt att det skulle. Enligt studien tror jag man ska efter så lång tid som jag nu ätit medicinen ta prover var 12:e vecka, men eftersom jag har haft struligt så tycker min läkare att var 4:de vecka skulle vara bra. Fine, men nu är det VARJE vecka som gäller, det är ju för fan nästan som i början.

Allt är den där jävla Leukemins fel som helt plötsligt går på min lever. Va faan gör den så för, så jävla fegt, så jävla onödigt, det är så jävla jobbigt...

Inga kommentarer: