onsdag 2 september 2009

Mina ben!

Herre jävlar vilken värk jag har i mina ben. Igår blev jag lycklig när jag märkte att jag låg och höll på att somna i från värken. Tidigare ikväll hade jag så ont att jag höll på att börja gråta och nu är jag ute och går för att försöka lindra skiten innan jag går och lägger mig.

På grund av min medicin får jag bara äta ipren. Enligt rekommendationen ska man bara äta en åt gången, dom påstår att man inte får ökad effekt av dubbla dosen. Skit snack säger jag, klart dubbelt så mycket måste hjälpa mer. Så är det med allt, i vilket fall värt att pröva. Jag vet inte annars vad jag ska göra åt smärtan.

Smärtan är svår att förklara men det närmaste jag kan tänka mig är när man har sjuk träningsvärk i en muskel och man sen spänner den för fulla muggar. Den smärtan man känner just då är liknande den jag känner, bara att jag känner den konstant...

Jag ger det fram till fredag sen ringer jag KS, nåt måste vi hitta på. Det här är inte roligt!!!

1 kommentar:

Aurora sa...

hej. Aurora här. Hur länge har du då haft KML. Benvärken hade jag mest i början. Nu kommer det bara kramper när jag inte skött mitt kaliumintag ordentligt. Sjukligt trött på bananer. Ha det gott
http://www.metrobloggen.se/oro