onsdag 18 mars 2009

Just idag är jag stark...

just idag mår jag bra, jag förs framåt av kraftiga vindar. Just idag är jag stark, just idag mår jag bra, jag har tron på mig själv på min sida. Jag har väntat så länge på just denna dag och det är skönt när den kommer...

Vilken kanon dag! Morgonen var fantastisk, vilken harmoni med dom små, solen sken, jag ska paddla på tisdag, jag sköt sjukt bra och solen skiner fortfarande!

En dag som denna kan Leukemin verkligen ta sig i brasan. Smärtande ben bekommer mig inte ett dugg idag.

Idag hissar vi det långa fingret åt Leukemin!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Solen skiner!
Skönt med värdena och paddling.
Hälsa tjejerna (och Kenta!)
Jim

Anonym sa...

Låter underbart Jens !
Skönt med bra skytte och få nöjet att paddla ;)


Själv blir det eventuellt en provtur på mc för första gången i år !