tisdag 10 mars 2009

En bra dag...

Var på skolan och sköt för första gången på 3 månader idag. Det gick bra, mycket bra. Känner mig inte nervös inför uppskjutningen senare i vår. Den här gången går det bra.

Jag som först trot att detta skulle bli en sjukvårds fri vecka, men icke. Var och tog den vanliga blodstatusen plus nåt njurvärde. Rutinprover bara.

Imorgon ska jag åka och titta på nåt som jag önskar tillbringa en stor del av min vår i. Nämligen en kajak, hoppas den är fräsh.

Idag är en relativt bra dag, hoppas morgon dagen blir bättre. Och att höften gör mindre ont..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Där satt den!!!
Nu tycks det som att siktet är rätt inställt mot målet.
Härligt Jens.

"god jakt"
Lennart

Anonym sa...

Skönt att det lättat för dig med !
Kanske var det vi behövde, en paus från allt som varit för jag har också fått det att funka grymt bra med skyttet :)
Hoppas kajaken är bra nu !

Kram

Anonym sa...

Åh du skjuter ju återigen som en kung jens! blir inga problem denhär gången inte! ta med mej på en kajaktur sen för det har jag alltid velat göra! Ha det grymt!
kram Anette