torsdag 16 juli 2009

Lite i en dimma

Det är lite märkligt det här med mina ben. Nu har jag hållt igång lite de sista dagarna och genast så lindras värken och pirret. Det verkar som det är en balansgång för om jag anstränger dom över någonslags osynlig "gräns" tilltar besvären och om jag håller mig under "gränsen" så mildras besvären. Vad jag förståt finns ingen medicinsk samband, men jag tycker det. Det är långt ifrån första gången jag ser sambandet, får diskutera detta med min doktor nästa gång vi ses.

Är så jävla trött mest hela tiden, om jag kunde skulle jag nog sova 3-4 timmar på dagen varje dag. Och då sover jag ändå dräglikt på nätterna. Om jag känner så imorgon tror jag det blir ett besök på vårdcentralen för att kontrollera blodtrycket, har haft lite yrsel dom sista dagarna också.

Ja ja, vi får väl se. Hoppas det blir en piggare dag imorgon...

Inga kommentarer: