torsdag 9 juli 2009

Jävla provsvar

Då har provsvaren kommit, fy fan för denna väntan. Dom ser i stort sätt oförändrade ut sen sist, vilket är förhållandevis bra. Det viktigaste är att dom inte stiger så nu får jag lite uppskov med provtagningarna tills om tre veckor, jävligt skönt.

Har kostaterat för mig själv att det känns som min livskvalitet har försämrats radikalt sedan jag blev sjuk. Visst har den medfört att jag uppskattar många saker mycket mer, men summan är ändå ett negativt resultat. Det gör mig ledsen, väldigt ledsen. Att vara glad är faan så viktigt för mig och att alltid gå omkring i ett mörker tär fruktansvärt på det psykiska välmåendet.

Fy fan vad jag är less, less på att alltid knalla omkring i ett mer eller mindre mörker. Less på att ständigt ha en gnagande oro. Less på att ständigt ha en klump i bröstet som värker. En klump fylld av skräck och panik för ett för tidigt slut...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Jens!

Skönt att höra att provsvaren va okej i alla fall men ledsamt att läsa om dina mörka tankar.

Hoppas att du, Jenny och tjejerna får lite sol på er så att livet känns lite ljusare.

Många kramar Hanna A