onsdag 13 januari 2010

Stolpe in...

Har nu fått prov resultaten. Värdena låg precis på "gränsen" för att vara ok. Jävligt skönt. Ett mål via stolpen in räknas lika mycket som ett mål i öppen bur...

Nya prover om 2 veckor, får hoppas att värdena håller i sig och skapar någon form av marginal.

Igår var jag otroligt trött, somnade strax innan 20 och vaknade vid 6-tiden i morse.

Det hände dock mycket i natt i mina drömmars värld. Drömde mycket om sjukhus, att jag blev inlagd för mina smärtor och att dom sedan klantade till det med att ta blodprov och när dom skulle sätta nålar. Märklig, läskig, oroande och stressande drömmar, jag vill tror att det var en engångsföreteelse. Vill inte dra igång den skiten igen med drömmar, vilket jag verkligen inte tror.

Smärtan i mitt bröst har ändrat karaktär lite, eller kanske tilltagit. Det spänner i bröstet och värken har "utvidgat" sig till vänstra sidan också. Det är märkligt för vissa stunder känner jag knappt något, ibland känner jag relativt mycket precis där jag hade ont förut (vid matstrupen) och ibland har jag relativt ont i bröstet och tycker andningen är lite jobbig.

Blir ny kontakt med KS imorgon för försöka förstå sig på och komma till rätta med det här.

Inga kommentarer: