onsdag 6 januari 2010

I väntan

Vilken miss jag gjorde igår. Hade inte en tanke på att det var röd dag idag, på röda dagar får jag vanligt viss inga provsvar. Nu får jag dras med ovissheten tills imorgon.
Jag ska börja dagen med att ta reda på provsvaren så får vi sen se om det blir en bra eller dålig dag...

Jag har känt mig lite hängig de senaste dagarna inget speciellt märkvärdigt egentligen. Det anmärkningsvärda är dock att jag har fått ont i bröstet, mer exakt bakom bröstbenet i höjd med brösten. Smärtan påminner mig om den gången när sår uppstod i min matstrupe. Jag håller tummarna, och tror, att det är något annat, det finns ju trotts allt mer än bara en matstrupe bakom bröstbenet. Jag kommer hur som helst ta upp det med KS imorgon när jag ändå har kontakt med dom angående provsvaren.

God natt, jag återkommer imorgon med svaren på dagens frågor

Inga kommentarer: