måndag 4 maj 2009

Leukemi skit


Nu måste jag få tummen ur och komma iväg imorgon och ta prover. Fy fan vad det tar emot, gillar det verkligen inte. Man blir så påmind om skiten då och så väcks så klart en, förhoppningsvis obefogad, oro inom mig.

Berättade för några nära arbetskollegor igår (som jag trodde jag pratat med förut om skiten) om att jag blivit sjuk. Känns alltid bra att få berätta det för folk som bryr sig och som kan "behöva" veta, men nästan jämt så kommer det som en liten baksmälla av ångest, oro, ledsamhet och skräck.

Jävlar vad jag önskar att jag inte skulle drabbas av den här skiten!!!
Det gör så förbannat ont när jag tänker på det!!!
Leukemin kan dra åt helvete, jag är så jävla uttråkad och less på den!!!
Om jag får tillfälle ska jag köra upp nåt där solen inte lyser på han, han ska få!!!

Nu till positiva tankar. Var ute paddla idag och såg bäver vid två tillfällen på nära håll. Hur ofta händer det i Stockholm?

1 kommentar:

Irene sa...

Jens
Lycka till med provtagningen idag. hoppas att värdena är fortsatt bra och stabila.
Hoppas du och Jenny får det trevligt i Barcelona. Det lär vara en fantastisk stad, på olika sätt, enligt vad jag hört.
det är verkligen oerhört fina bilder, som du tagit ifrån paddlingsturerna.
Att se bäver i Stockholm tror jag inte heller tillhör vanligheten.
Många krmar
Irene