tisdag 28 april 2009

Lite märklig känsla

Det finns en lite märklig känsla i min kropp, främst i bröstet. Den är svår att ta på, jag känner mig trött, slö och lite risig. Men ändå känns det inte som jag håller på att bli sjuk.

Vet inte om det är lite hypokondri, mätte mitt blod tryck och det var 120/52. Inte för jag kan så mycket om sånt men jag tycker nog det var lite märkligt, tänkte göra om det imorgon. Får jag liknande resultat då så ska jag nog fundera på att kontakta KS. Vi får se...

Anledningen till att oron går på kan nog vara att det finns en, otroligt sällsynt, biverkning som påverkar hjärtat. Jag har för mig att det var nånstans kring 3 personer på närmare 4000 personer som har drabbats av den biverkningen, men det är väl inte för inte som de med jämna mellanrum gör en relativt stor undersökning av hjärtat.

Jag hoppas på att det jag känner är ett resultat av att jag jobbade natten till idag och att kroppen bara är trött, men jag kan ändå inte riktigt släppa den risiga känslan.

Hoppas på ett normalt blodtryck imorgon och att jag snart kan lägga detta bakom mig.

1 kommentar:

Irene sa...

Hoppas verkligen att det är något övergående eller en felmätning.
många kramar
Irene