tisdag 16 november 2010

Holá!

Har varit på "smekmånad" på Gran Canaria i en vecka med familjen, troligen den bästa tiden i mitt liv efter den här skiten drog igång...

Har varit utan medicin sedan sist, har haft ny kontakt med KS några gånger under denna tid och sist idag. Nu väntar jag på att min doktor ska återkomma med något form av besked.

Min gissning är att hon kommer säga att jag ska gå på medicineringen igen och eventuellt ta några prover, jag får besked senare idag eller imorgon.

Smärtan är borta nu, eller borta är den inte och har väl i stort sätt aldrig varit. Den går "ner" i någon form av "normal smärta". Det gör ont och det pirrar men inte så mycket. Jag/kroppen har vant oss vid det, det har blivit någon form av normal tillstånd. Låter sjukt men man/kroppen anpassar sig faan till det mesta.

Hörde en låt idag som jag hörde för länge sen som får fram alla mina (dolda) känslor. När jag hörde den första gången var jag övertygad om att den handlade om någon som nyss fått en jobbigt sjukdomsbesked, ett dödsbesked. Den första minuten i låten passar så sjukt bra in på hur det kändes i början, när det kändes som att det var över...

Ta och lyssna ordentligt och gör er tolkning, lyssna extra noga på första minuten...

Inga kommentarer: