tisdag 23 februari 2010

Undersökning på KS

Var på en undersökning på KS i morse. Min läkare där kände och klämde på min mage och hon tror inte att det är mjälten som är påverkad utan att det är nån "knöl" (hon använde självklart ett finare ord) i tarmen som hon kände. Hur som helst blir det nya undersökningar, nån form av röntgen eller ultraljud senare i veckan.

Vad det kommer visa har jag ingen aning om och det har jag inte lust att spekulera i...

Känner mig sjuk i hela kroppen idag, tror det är en förkylning. Den kan jag tänka mig kommer ifrån söndags natt när jag jobbade. Ena stunden runt 20 grader inne i bilen andra stunden minus 20 grader utanför nån bil, det är ju nästan med sånna temperatur skillnader man spräcker berg, så det är väl inte så konstigt att en små sten som jag blir risig...

Inga kommentarer: